Friday, 25 March 2011

What's up, what's up.... Hana Kamila in the house...

Mila masa ni baru jer pandai jalan... tu yg allignment x berapa betul....
Sekarang dah berlari pon budak ni... Siap main kejar2 lagi...

Tahun lepas aku ada beli basikal, excited beb anak sulong nak suh pandai main basikal plak... Masa tu nak naik pon takut, tapi satu hari tu aku tgk dia dah tunggang pon siap pandai tolak lagi (kayuh x pandai lagi sampai skrg)....

Sekarang ni dia dah masuk alam pembelajaran, dia dah pandai main puzzle, baca buku (30 saat jer lepas tu main balik), menyanyi dan menari... lirik aku x paham, bahasa dia... samapai skrg masih lagi x pandai sebut dgn jelas... tak kisah lah, satu hari kang pandai ler tu... Minggu lepas kat kampung, aku sibuk download video kanak2 dari dalam youtube... Dia paling suka sekali chicken dance... Kalau di pasang lagu ni macam ni lah rupa dia....

Walau mcm mana penat pon kerja, kalau balik tgk keletah dia ni senyum lebar aku... Hilang rasa penat ngan tension... Alhamdulillah. Betul lah org kata, anak ni "kunci kebahagian"... So, sesaper yg masih solo tu, cepat2 lah kahwin yer

~Sekian~